Fagerstrand G14 i fotball hadde en eventyrlig sesong i «utefotball» som serievinnere i 11-erfotball. Og første runde i futsal gikk veldig bra, mens søndag fikk våre helter stor utfordring mot Holmlia og suverene Fortuna.

I første kampen søndag, mot Holmlia, kunne resultatet tippet begge veier, men Holmlia fant åpningen som ga laget vinnermålet og påførte Fagerstrand G14 et av få tap for sesongen. Vårt mål ble scoret av forsvarskjempen Andreas. Forøvrig vant Fagerstrand 2-1 mot Holmlia i forrige oppgjør.

Den andre kampen denne søndagen var mot suverene Fortuna, et lag som har fokusert på futsal framfor «klassisk» fotball. Fagerstrand røk på et 0-3-tap, men laget skal ta med seg at de er det laget som har sluppet inn minst mål mot Fortuna hittil i futsalsesongen.

Laget står da med to seire og to tap etter fire kamper i futsalavdelingen. Fortuna er eneste lag som har vunnet samtlige kamper

FIF G14 har fire kamper til å spille for futsalavdelingen tar en jule- og nyttårspause.