Leie av klubbhuset

UTLEIE

Trenger du et lokale til et møte eller til en høytidelig anledning? Eller kanskje du planlegger å arrangere et kurs? FIF-huset på Fagerstrand passer perfekt for både festlige anledninger, møter, kursvirksomhet og klubbkvelder. Leier du huset støtter du også Fagerstrand Idrettsforening!

FIF-huset ligger ved Myklerudbanen og adressen er Kløftaveien 26. Utleiearealene er på til sammen ca 140 m². Lokalene består av 2 saler, kjøkken og en stor gang. De to salene er delt av med en foldedør som kan åpnes slik at det oppstår en sal på til sammen 100 m² som kan brukes av inntil ca 50 personer. En av salene er utstyrt med musikkanlegg, projektor i taket og lerret for visning av data fra PC.

Kjøkkenet har det man trenger til en hyggelig sammenkomst: komfyr, kjøleskap, fryseboks, kaffetrakter og oppvaskmaskin samt nødvendig dekketøy, glass og bestikk.

Utenfor er det en stor terrasse godt egnet for grilling og lignende.

Kontakt

Ta kontakt med utleieansvarlig på e-post for spørsmål om / leie av FIF-huset: utleie@fagerstrand.no

Hvis henvendelsen gjelder leie av klubbhuset:
– fyll inn navn og kontaktinfo for leietaker,
– dato for når du ønsker å leie
– stor/liten sal, eller begge
– om du er medlem i FIF, og hva arrangementet gjelder.

Priser

Stor eller liten sal (inkl. kjøkken)

• Hverdag: kr. 750,–
  • Barnebursdag (hverdager): kr. 500,–

Begge saler (inkl. kjøkken)

• Hverdag: kr. 1050,–
  • Helg (fredag–søndag/helligdag): kr. 2000,– for ett døgn
    • Ekstra døgn for tilrettelegging av selskap kan avtales. Det gis 50% avslag for dette døgnet.

Tillegg

• Vask etter bruk (må avtales på forhånd): kr. 1000,–
  • Idrettsgarderobe i kjeller, enkel standard m/dusj: kr. 500,–
  • Ved glemt vask eller dersom lokalet er i en slik stand at det kreves ekstra vask kommer et tillegg på kr. 1250,-

Annet

• FIF-medlemmer får 30 % rabatt.
  • Døgnleie er fra kl. 15.00 til kl. 12.00 neste dag (kl. 15.00 hvis man vasker selv). Andre tider kan avtales ved ledig kapasitet.
  • Det gjøres oppmerksom på at aldersgrense for å leie er 24 år og at den ansvarlige må være til stede under bruken. Den ansvarlige må også påse at det ikke serveres alkohol til personer under 18 år. Overnatting er ikke tillatt og det er fullstendig røykeforbud innendørs.
  • Ved utrykning fra utleier vil leietaker etterfaktureres kr. 2000,–.
  • Det kreves erstatning for inventar eller utstyr som blir ødelagt.
  • Fagerstrand IF er fritatt for merverdiavgift (mva.), og mva. tilkommer derfor ikke.
UTLEIEKALENDER

Se om ønsket dato er ledig eller opptatt! Obs: Innleie kan ha blitt mottatt, men ikke blitt registrert i samme øyeblikk som du sjekker kalenderen.

Skulle det være vanskelig å se kalenderen under, kan du prøve å åpne kalenderen i en egen fane, ved å trykke her!