Styrkegruppen

Velkommen til

Fagerstrand IF
Styrkegruppen

Gruppa har røtter tilbake til 2003. Gruppa ble opprettet av ildsjeler som på den tiden ønsket å gi ungdommen et alternativ til de andre lagsportene.

I styrkegruppas spede oppstart i 2004 holdt de til i et lite rom i andre etasje nede i Bakkeløkka-hallen. Etter hvert som medlemmene og gruppa vokste i ble 35 fysiske kvadratmeter litt knapt. Gruppa endte da med å stasjonære seg i FIF-kjelleren, og fikk umiddelbart det oppfinnsomme navnet Kjellern gym.

Helt siden oppstarten har styrkegruppa vært en liten, men sammensveiset gjeng, som sammen har hatt en interesse for å løfte tunge ting opp, for så å sette de på plass igjen.

Styrkerommet fikk en større oppgradering i 2018 og har siden den gang hatt kontinuerlige oppgraderinger. Siden 2018 så har planløsningen blitt optimalisert for å utnytte plassen best mulig, vi fikk flere løfteplattformer og løftesoner, flere apparater og mye mer vekter, nytt Sonos steroanlegg og et nytt adgangskontrollsystem som ga betydelig bedre åpningstider.

Styrkegruppa drives utelukkende av dugnadsarbeid og alle medlemsinntekter går til å gjøre tilbudet enda bedre og styret er alltid interessert i forslag til mulige forbedringer og oppgraderinger.

Styrkegruppa har adresse Kløftaveien 26, 1454 Fagerstrand, i underetasjen på klubbhuset, Myklerudbanen.

Åpningstider: 06.00–23.00 alle dager

JANUAR-DESEMBER

kr 2000
  • Tilsvarer 167 kr/md.
best pris!

Trening ut året

kr 180/md
  • Tilsvarer 2160 kr per år.

6 måneders medlemskap

kr 1400
  • TIlsvarer 233 kr/md.

6 måneders medlemskap*

FOR UNGDOM
kr 1000
  • Tilsvarer 167 kr/md.

3 måneders medlemskap

kr 900
  • TIlsvarer 300 kr/md.

DROP-IN

Innmelding i styrkegruppa
Forlenge medlemskap i styrkegruppa
Medlemskap

Medlemskap har oppstart 1. i måneden man betaler, om ikke annen oppstartdato avtales. Beløpet betales i sin helhet før oppstart.

Adgangskort

Adgangskort er inkludert i medlemskapet, dersom man mister adgangskort så koster et nytt 150 kr.
Klikk her for å se hvordan adgangssystemet fungerer

SPØRSMÅL OM MEDLEMSKAP?
FIF-kontingent

Meldemskontingent i FIF koster 200 kr for ungom til og med året man fyller 18 år, og 400 kr for voksne. Medlemskontigent i FIF betales separat fra medlemskap i styrkegruppa.

En ekte styrkeløftklubb!

I 2016 ble styrkegruppa offisielt med i Norges styrkeløftforbund. Vi gjorde dette, slik at våre medlemmer som ønsker å drive aktivt kan gjøre dette i klubben.

Rent senter med fokus på antidop-arbeid

I 2012 ble det igangsatt en intensiv holdningskampanje og antidop-arbeid i hele foreningen. Etter denne prosessen ble Fagerstrand idrettsforening sertifisert til å være et «rent idrettslag». Alle medlemmene ble også oppfordret til å gjennomgå kurset for å bli en ren utøver. Antidopingarbeid har vært svært viktig for alle gruppene i klubben, men styrkegruppa ønsket å ta dette ekstra på alvor, da flere av våre potensielle medlemmer er i «risikogruppen» hva dopingbruk angår. Styrkegruppa gjennomgikk svært mange forpliktelser som er pålagt for å bli kvalifisert som et såkalt «rent senter» av Antidoping Norge.

Trivselsregler
  • Vask hender før/etter trening.
  • Vask utstyr etter bruk.
  • Bruk hele åpningstiden 07:00-23:00.
  • Ikke slipp inn noen som ikke er medlem.
  • Husk å registrere brikke ved ankomst. Se forklaring her.
  • Sett på alarm når du er sistemann som forlater lokalet. Se forklaring her.

Følg oss på Facebook!

KONTAKTINFORMASJON