BLI MEDLEM

Bli en del av FIF-familien

Slik blir du medlem

For alle nye medlemmer som ønsker å spiller for en av våre grupper, eller ønsker tilgang til styrkerommet vårt, anbefaler vi å ta kontakt med leder for gruppen om du har flere spørsmål enn det som er informert på de ulike gruppesidene.
Under finner du kontaktperson for hver gruppe:

Tlf.: 454 21 238

Tlf.: 928 65 224

Tlf.: 926 03 070

Anita Hærås

Tlf.: 900 10 028

Tlf.: 404 71 110

Slik melder du deg inn

Fagerstrand IF bruker Min idrett for innmelding og medlemsadministrasjon. Min idrett er utviklet av Norges Idrettsforbund. Dersom det er første gang du bruker Min idrett må du først registrere en ny bruker. Her finner du også brukerveiledninger for å komme i gang.

Spiller/allidrett/styrkerom
Når du har oppretter en bruker på Min idrett får du beskjed om å søke opp ønsket klubb. Når du har valgt Fagerstrand, og registreringen er ferdig, har du en profil med tilknytning til Fagerstrand Idrettsforening. Neste steg er å velge hvilken gruppe du ønsker å bli en del av. Trykk på fanen «Medlemskap». Trykk så Fagerstrand IF under der det står «Klubb». Da vil du få opp valgmuligheter.
Når valget om deltakelse i valgt gruppe er gjort, vil du få en tilsendt faktura inne på Min idrett.

Støttemedlem
Ønsker du å være støttemedlem skal du ikke trykke på noen av grenene. Når medlemsskap i FIF er bekreftet, vil du som støttemedlem få tilsendt en faktura i Min idrett.

Priser på medlemsavgift:
Barn under 18 år: 200 kr
Voksen: 400 kr
Frivillig: 200 kr

Treningsavgift
Treningsavgift kommer i tillegg. Ta kontakt med gruppeleder for oppdaterte priser. Ønsker du å ha tilgang til treningsrommet, finner du utfyllende informasjon om priser her: Styrkegruppa