Vi går inn i et samarbeid med Unisport og skal spille med Nike-klær de neste 3,5 årene!

Fra første september er vi offisielt en Unisport Grassroot Partner med Unisport, og skal spille i kamptøy fra Nike de neste årene. Vi tok derfor en prat med Henrik Brosø, Teamsport Sales Manager Norway (se hele intervjuet nederst i artikkelen).

– Dere har nå inngått en Unisport Grassroot Partner-avtale og det synes vi er veldig spennende. Det er et helt nytt konsept fra vår side som ble lansert i april, og dere blir en av de første som blir en del av det her. Sammen med Unisport, NFF og Nike. Så dette gleder vi oss veldig til, forteller Henrik til Fagerstrandif.no.

Hva vil det bety for medlemmene våres?

– Det betyr flere ting. I dette programmet dere nå blir en del av, så er det produktene selvfølgelig. Vi vil utvikle en helt egen Fagerstrand-kolleksjon, med deres design og logo, som blir tilgjengelig for medlemmene og klubben gjennom en egen webshop. Det vil selvfølgelig være gode priser, godt med varer, også er det det med Grassroot-partner at dere får tilgang på blant annet landskampbilletter også som klubben kan søke om. Det er masse spennende i dette programmet så det kommer mye mer info om det også, avslutter Henrik.

1. september åpner vår nettbutikk hos Unisport, og da vil det også bli et åpningstilbud på en stor mengde andre varer fra Unisport i tillegg til vår kolleksjon. Tilbudet vil gjelde fram til 10. september. Vi vil også trekke seks heldige vinnere som får tilsendt to kampbilletter hver til den utsolgte kampen mellom Norge og Spania! Vinnerne trekkes 18. september.