FIF 2012 har levert strålende prestasjoner på Ekebergsletta i dag! Vi var 12 gutter som fikk spille to kamper hver.

– Hadde vi visst det ble så mange skulle vi meldt på to lag, fortalte trenerne Bjørnar og Asgeir etter kampene var spilt.

– Noe av det bedre laget har levert

Det var stor spenning blant deltagerne, og alle fikk oppleve mestring på en Ekebergslette badet i solskinn, men prestasjonene var også svært gode i følge trenerduoen!

– Skal vi trekke frem et høydepunkt må det være kampen mot Lyn, som virkelig er noe av det bedre laget har levert noen gang. Før kampen snakket vi om å være sjef på banen, og på tå hev. Det var gutta virkelig!

– Den tøffeste motstanden fikk vi fra vertene i Norway Cup. Bækkelaget stilte med et svært godt lag, og imponerte. Det var en jevn, fysisk kamp med sjanser begge veier mot en imponerende motstander!

7er-fotball neste år

I år var det 5er-fotball som gjaldt for 2012-årgangen, men konklusjonen til trenerne er at motstanden var ikke skremmende, så nå ser trenerduoen Bjørnar og Asgeir fram til neste år og større utfordringer når laget skal bryne seg på 7er-fotball.

Både gutta og lagledere var godt fornøyd med lagets første opplevelse fra Ekebergsletta, og anbefaler alle som har mulighet til å ta turen til en fantastisk turnering.