Kunne du tenke deg å spille innebandy, men ønsker ikke å måtte stille på kamper, eller lang reise til bortekamper, styre med drakt og alt som medfølger i å spille seriespill? Rett og slett bare spille litt innebandy en kveld i uka uten noen større krav i tillegg?

Høres dette kjent ut? Dette tilbudet har vi allerede i fotball, men var du klar over at vi har det samme tilbud i innebandy også?

På fredager kl. 19 er alle(!) velkommen i Bakkeløkkahallen til å bli med på sosial hygge mens vi er aktive, uten at sportslig kvalitet er det viktigste. Vi stiller ikke krav til alder, kjønn, form eller kvalitet!

Er du fremdeles usikker? Hva med å møte opp nå førstkommende fredag og bare hilse på? Eller prøve deg en dag? Stikk innom førstkommende fredag, eller kontakt oss her på direktemelding eller i kommentarfeltet!

Er det noen bakside ved tilbudet? Ikke i prinsippet, men du må være medlem i FIF om du ønsker å delta fast. Kostnaden er 400 kr én gang i året for å kunne delta hver fredag. Husk, det gir deg også tilgang til å kunne bli med på vår løkkefotball i tillegg, og du får gode rabatter hos Energihuset Sport og Fritid på Tangen Senter som medlem i FIF!

PS: Er du allerede medlem i FIF så får du delta uten noen ekstra kostnad.

Vi har også en facebookgruppe vi legger ut påmelding for hver fredag. Hvis dette allerede frister er det bare å be om medlemsskap i denne gruppen: https://www.facebook.com/groups/402590609770761