Vi ønsker flere som vil være med i denne flotte klubben. Kanskje er det DEG? Kanskje du er en som føler det er på tide å komme seg opp av sofaen? Brenner du for en idrett? Eller brenner du for å være med i «styre og stell»? Eller ønsker du å dra i gang en idrett vi ikke kan tilby? Eller savner du sosialt samvær? Har du lyst til å bli trener? Kanskje du er trener fra før og det frister med et «comeback»? Kanskje du nettopp har flyttet til Fagerstrand og etablert deg her? Bli med hos oss da vel, det er en flott måte å få nye venner og bekjentskap.

Bli en del av FIF familien. Bli med å bygge klubben videre. Det skal ikke være slik at det bare handler om å gi….. Det handler like mye om å spille på lag med og dele de gode opplevelsene med andre. Føle at man gir noe tilbake til lokalsamfunnet. Føle at man blir verdsatt.

FIF er en relativt liten klubb, men med et stort hjerte. Nå ønsker vi å få med flere. Bli med da vel! Kontaktpersoner finner du under «om FIF».