Fotballgruppen har lagt ned en stor innsats med å innhente midler, frivillig hjelp og støtte fra bedrifter til å gjennomføre drømmen om å ha en FIF-kiosk ved Myklerud kunstgressbane. Klubben er veldig nære målet, men 40 000 kr gjenstår på budsjettet.

Stram økonomi har gjort det nødvendig å leie ut klubbhuset vårt ved Myklerud kunstgressbane til Nesodden Montessori barnehage. Klubbhuset ble brukt til kiosk under både treningkamper og cuper. Fagerstrand IF fotball har da mistet denne inntekstmuligheten og det sosiale samlingspunktet rundt våre arrangementer.

Ved å støtte denne spleisen vil det gi fotballgruppen muligheter til å sikre inntekter til videre drift, muligheter for å arrangere flere kamper og cuper samt gi et bedre idrettsmessig tilbud i vårt lokalsamfunn. Vi vet hva dette betyr for barn og unge!

Hvordan kan du støtte prosjektet? Trykk her og velg sum:
Husk at hver krone hjelper!