Ordføreren kommer, og vi håper at du også blir med på denne historiske søndagen! Fagerstrand IF A-lag i innebandy er allerede serievinnere, og på årets siste seriekamp hjemme i Bakkeløkkahallen skal vi feire dette med både innmarsj og premieutdeling! Og ikke minst publikumskonkurranse og loddtrekning!

Vær tidlig ute!

For kjørende til kampen ber vi bruke skolens parkeringsplasser som er ca. 80 meter fra hovedinngangen! Det er begrenset med parkeringer, så vær tidlig ute om du er avhengig av bil for å komme til hallen.

Om oppmøtet på tribunen blir slik vi krysser fingrene for kan det fort bli kø inn i hallen. Du som publikum trekker en ball ved ankomst, som også blir ditt loddnummer til publikumskonkurransen i pause 2. Igjen anbefaler vi å være tidlig ute, da vi «kun» har 100 baller til konkurransen.

Vi lodder ut blant annet to gavekort på 200 kr hver levert av Energihuset Sport og Fritid på Tangen senter!

Åpen kiosk
Kiosken holder åpent under hele kampen!

Kl. 18.55 blir det innmarsj med lysshow levert av nesodding Ole Holmsen og hans firma OneSound.
Våre minispillere stiller som maskoter på innmarsjen. Bli med på å gjøre kampåpningen spesiell på denne historiske dagen!

Kampstart kl. 19.00!

Publikumskonkurranse (se video med eksempel lengre ned)
I kampens siste pause (pausen etter 2. periode av kampen) blir det konkurranse for publikum. Vi setter ut tre bøtter banen hvor dere skal prøve å få ballen oppi fra tribunen. Dere som treffer blir med i trekningen etter kampslutt hvor dere kan vinne blant annet gavekort fra vår kampsponsor Energihuset Sport og Fritid.

Skulle ingen treffe oppi bøttene trekker vi likevel heldige vinnere blant alle som deltok. Skulle kun én treffe vil hen få velge mellom premiene, før vi trekker resten av vinnerne blant resten som deltok.

Etter kampslutt – loddtrekning og pokaloverrekkelse
Etter kampslutt vil lagene takke av for kampen, og vi deler ut blomster til dommerduoen og motstanderlaget for oppmøtet. Etter dette ønsker vi alt av publikum ned på banen for trekning av de heldige vinnerne, pluss overrekkelse av serievinnerpokalen til A-laget!