Etter å ha doblet spillerantallet på laget siden i sommer, tok laget sin første seier for kort tid siden. Søndag stakk laget av med enda en seier.

10. desember spilte jentene mot Kolbotn, og våre helter tok tidlig ledelsen. Det skulle bli en tett og jevn kamp og Kolbotn klarte å utligne stillingen i kampen til 4-4. Resten av kampen skulle de rødkledde holde jevnt over en tomålsledelse helt frem til kampslutt. Fagerstrand J11 vant kampen 11-9, i det som var en svært underholdende kamp.

Jentene viste at de hadde kraft i skuddene, og alle bidro hjem når gjestene satte inn kontringer.

Christina Hilton Grundvold forteller at det er god stemning på treningene, og stort oppmøte hver gang. Arbeidet spillerne og trenerne har lagt ned i gruppa har resultert i to gode resultater i løpet av de siste kampene. Se intervju her: