Fagerstrands A-lag i innebandy vant sin avdeling i 4. divisjon og sikret med det direkte opprykk, og samtidig satte laget klubbrekord!

Endelig kan kaptein Jørgen Seim Karlsen og trener Roar Skålvik holde i pokalen som bekrefter klubbens historiske prestasjon.

– Det er gøy å være med på å sette historisk rekord for klubben, og det er heller ikke ufortjent at vi rykker opp. Vi er en sammensveiset gjeng som trives med å trene og spille innebandy, så et opprykk har ikke akkurat lagt en demper på stemningen, forteller Jørgen Seim Karlsen.

Ett av målene laget spikret på et spillermøte før sesongen var å vinne serien, og det lyktes dem med! Resultatet: Seier i 11 av 14 kamper, 142 mål, 1. plass i 4.-divisjonsavdelingen – og opprykket var i boks.

– Vi har levert gode prestasjoner i kamp etter kamp, og selv om vi alltid kan bli bedre, så har vi prestert på et høyt nivå som ga oss en fortjent førsteplass i fjerdedivisjon. Det er en svært hyggelig gjeng å både trene og lede, og vi alle jobber med hva vi kan bli bedre på. Nå venter tøffere motstand i 3. divisjon, men vi gleder oss likevel, poengterer Roar Skålvik.

Laget er inne i en sommerpause, men til høsten braker det løs med 3. divisjon i Bakkeløkkahallen. Jørgen Seim Karlsen og Roar Skålvik håper begge å se deg på hjemmekampene til høsten!