INNEBANDY: Mellom seniorkampene i Bakkeløkkahallen lørdag hedret innebandygruppen Angella Riquelme Ordenes for hennes innsats for innebandygruppen og Fagerstrand IF.

Foto: Marius Krohn-Hauglie

På lørdag fikk vår leder i innebandygruppen, Angella Ordenes, blomster og en takketale for alt hun har bidratt med i mange år for klubben, til stor applaus fra publikum og fra begge seniorlagene våres.

Angella har vært en primus motor for innebandy i mange år, og vært en sentral skikkelse i å holde liv i barneidretten her på Nesodden og Fagerstrand. Hun har også vært en frontfigur for å holde et tilbud i innebandy for jenter og kvinner, og var selv med å spille for vårt første damelag i innebandy da det ble opprettet tilbake i 2007.

Angella har hatt alle roller man kan ha i gruppen, og nærmest bodd i hallen i snart 20 år som trener, spiller, styremedlem, gruppeleder, utstyrsansvarlig, drift av kiosk og mye, mye mer.

Vi ønsker å rette en stor takk til Angella for den jobben hun har gjort for alle oss, alle i klubben, og for Fagerstrand. Tusen takk, Angella!