Tirsdag tok vårt G15-lag i fotball årets fjerde seier i serien da de slo Kolbotn 2 hjemme på Myklerud kunstgressbane.

Emil-Theodor åpnet kampen med en tidlig scoring etter syv minutter. Kolbotn 2 utlignet 15 minutter ut i kampen, før Fagerstrand stod det som var av scoringer i resten av kampen.

Syv minutter før pause skulle Oliver ordne målet som ga Fagerstrand ledelsen etter utligningen. Sebastian slo inn et innlegg som Josh forsøkte å score på, mens returen landet hos Oliver like utenfor 16-meteren. Sistnevnte leverte et flott skudd som ble limt oppunder tverrliggeren og i mål. Oliver var ikke like enig med resten av laget om at det var et flott mål – vi velger å tro at det var en nydelig scoring.

Andreomgangen begynte med en tidlig skade for FIF da Rasmus måtte av banen etter en takling. Josh lovet sin medspiller å score for ham, og 12 minutter senere ble løftet holdt. Fra ca. syv meter avsluttet Josh med et plassert skudd til høyre, et hardt skudd Kolbotn-keeperen ikke hadde sjans til å redde.

Fagerstrand fikk et frispark etter 77 minutter ved høyre langside, på høyde med 16-meteren. Sist gang laget fikk frispark fra denne posisjonen ble det scoring signert Rasmus. Da nevnte spiller stilte seg opp for å legge frisparket denne kvelden fikk fotografen beskjed av assistenttrener Dag Anders om at nå ville det bli mål. Og det skulle han få rett i. Rasmus slo inn mot første stolpe og ballen fikk lurt seg inn mellom keeper og stolpen – nytt dødballmål fra vår sentrale midtbanespiller!

Det skulle også bli siste mål i kampen. Fagerstrand vant 4-1 mot Kolbotn 2 og kan dermed ta en fortjent ferie før høstsesongen setter i gang. Trener Thomas Nebbenes-Juul var meget fornøyd etter kampen:

Flere bilder: