Fagerstrand G14 mangler ikke scoringer i årets serie, og torsdag 13. oktober var det Kolbotn 3 som fikk unngjelde for de scoringssultne Fagerstrand-spillere.

Laget røk på et «mot normalt»-resultat i forrige serierunde, men mot Kolbotn var alt tilbake som vanlig.

1-0-målet ble scoret av Josh etter veggspill med Markus, og Josh puttet også lagets andre scoring etter å ha blitt spilt fram igjen av Markus. Oliver puttet 3-0-scoringen etter å ha blitt servert av Sander. Fjerde scoringen ble signert av Emil, med god hjelp fra Milosz. Emil stod også for 5-0-målet, men lykkerusen gjorde at en ev. assist fra hvem er glemt. 5-0 var også pauseresultatet til Fagerstrand G14 mot Kolbotn 3.

Andreomgangen startet med et Kolbotn-mål, for FIF stod for resten:

6-1 scoret Josh sin hattrick i kampen på hodet, etter innlegg fra Emil. Lagets syvende scoring begynte med at Markus utfordret på kant, slo en 45-graderspasning ut til Sander på 15 meter, og sistnevnte skjøt på direkten i krysset (skulle vært filmet!). Og siste scoring i kampen kom etter at Lukas vant ballen på midten, driblet seg fri, og brukte venstreslegga til å smelle ballen i mål fra 16 meter.

Laget vant til slutt 8-1 mot Kolbotn 3 i årets nest siste serierunde, og laget feiret Lucas med bursdagssang.

Siste serierunde er hjemmekamp for Fagerstrand G14. Torsdag 27. oktober møter laget Øvrevoll Hosle 4 på Myklerud kunstgressbane! Det er bare å ta turen!

(Grunnet sykdom kommer denne saken veeeeldig sent ut)